Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Sawiński Julian Piotr
(2)
Gerka-Bernat Urszula
(1)
Gnacińska Krystyna
(1)
Polak Bogusław (1945- )
(1)
Sołdaczuk Józef (1923-2006)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Odbiorca
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Temat
Biologia (przedmiot szkolny)
(2)
Metody nauczania
(2)
Uczenie się
(2)
Historia
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Scenariusze przeznaczone dla klas czwartych, piątych, szóstych, ósmych oraz pierwszych gimnazjum. W scenariuszach opisano cele, materiały, etapy lekcji i jej przebieg oraz nabyte umiejętności. Określono założenia programu "Kreator" przeprowadzonego w 1999 r. przez Pracownię Humanistyczną Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281627 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 41.
Streszczenie: Wskazówki przeznaczone przede wszystkim dla młodych nauczycieli historii. Dotyczą one głównie organizacji pracy nauczyciela i uczniów oraz pracowni historycznej. Zamieszczono tu wykaz podręczników i książek pomocniczych dla uczniów oraz wykaz literatury metodycznej dla nauczyciela. Ponadto, rady dla prowadzenia zeszytu przedmiotowego oraz uwagi dot. zastosowania gier i zabaw dydaktycznych na lekcjach. Także, omówiono rolę najbliższego regionu i historycznej literatury regionalnej w procesie nauczania historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271298, 271297 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Sesję popularno-naukową, której celem było zaprezentowanie dorobku oświaty koszalińskiej w mijającym 50-leciu, zorganizowały 18 I 1996 r. Centrum Edukacji Nauczycieli i Katedra Nauk Humanistycznych Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej. Zaprezentowane materiały dot.: szkolnictwa i oświaty na Pomorzu Zach. w okresie międzywojennym, początków szkolnictwa na Pomorzu Zach. po II wojnie światowej, rozwoju szkolnictwa podstawowego, specjalnego, zawodowego, poradnictwa wychowawczo-zawodowego, dorobku kulturalnego młodzieży szkolnej w woj. koszalińskim, a także kształcenia nauczycieli, zarządzania oświatą, dorobku 8 szkół. Zamieszczono też wypowiedź ucznia dot. zmian potrzebnych szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275704 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część 1. ogłoszona pod hasłem i tytułem: Sawicki Julian Piotr : Umiejętność samodzielnego uczenia się biologii.
Bibliografia na stronach 27-28.
Streszczenie: W tej części opracowania znalazły się wybrane prace nauczycieli biologii dot. kształtowania i rozwijania umiejętności samodzielnego uczenia się biologii, m. in.: podczas nauki w szkole średniej, rozwijanie samodzielnej postawy badawczej i samodzielnego działania w edukacji środowiskowej, rozwijanie samodzielności poprzez hodowle, środki dydaktyczne oraz podczas zajęć w pracowni. Podano także przykład samodzielnej pracy terenowej dla uczniów kl. VIII.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271301/2, 271299/2 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-901302-1-1 (cz. 1)
Bibliografia na stronach 106-114.
Streszczenie: Praca jest pierwszą częścią analizy wyników badań nad samodzielnością uczenia się biologii. W części teoretycznej wyjaśniono czym jest samodzielność uczenia się oraz istota i struktura umiejętności biologicznych. W empirycznej, przedstawiono kształtowanie się umiejętności ważnych w procesie samodzielnego uczenia się biologii oraz nakreślono model rozwoju tej zdolności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271301, 271299 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 39-44.
Streszczenie: Wyjaśnienie pojęcia integracji. Propozycja zintegrowanego planu pracy złożonego z bloków tematycznych. Przykładowy scenariusz zajęć zintegrowanych oraz przykładowa kartka z dziennika. Omówienie dokumentacji pracy ucznia, oceniania i nauki domowej ucznia. Wzór karty wstępnej obserwacji dziecka i karta szkolnych osiagnięć ucznia kl. I. Tekst podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego klas I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281629 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265729 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej