Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(5)
Autor
Kopała Jolanta
(3)
Tokarska Elżbieta
(3)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Biliński Lucjan (1930-2015)
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chojnacki Piotr (1974- )
(1)
Jaczyńska Agnieszka
(1)
Libionka Dariusz
(1)
Mazek Dorota
(1)
Ochmańska Barbara
(1)
Pawłowa Maria (1951- )
(1)
Przybylska Ewa
(1)
Puławski Adam
(1)
Sierżant Urszula
(1)
Walentynowicz Dominika
(1)
Zielińska Ewa (1953- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Przedszkola
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Bibliotekarze
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Historia
(2)
Holokaust
(2)
Żydzi
(2)
Biblioteki publiczne
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zbiory biblioteczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Karty pracy ucznia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 271-285.
Streszczenie: Propozycja dla nauczycieli i rodziców dzieci, które rozwijają się trochę wolniej od rówieśników lub nieharmonijnie. Omówiono: oczekiwania szkoły wobec dziecka rozpoczynającego naukę w szkole, ważniejsze koncepcje i metody badania dojrzałości szkolnej, wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci i konstruowanie programów wspomagania rozwoju dzieci. Opisano serie zabaw, ćwiczeń i zadań służących intensywnemu wspomaganiu różnych sfer rozwoju dziecka (umiejętności społeczne, czynności intelektualne, mowa, spostrzegawczość, słuchanie, rozwój fizyczny, dominacja stronna, gotowość do nauki czytania i pisania, umiejętności matematyczne). Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze mogą być prowadzone z jednym dzieckiem lub z małą grupą dzieci w przedszkolu lub w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297362, 296011 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.2 ZAJ (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Cele i treści kształcenia, podstawy psychologiczne i pedagogiczne oraz wskazówki do prowadzenia zajęć z dziećmi w domu, w przedszkolu i w szkole.
Uwaga defekt! W egz. o numerach inw. 303674, 303675, 303676, 303247, 303248 brak s. 5.
Bibliogr. s. 466-478.
Streszczenie: Celem publikacji jest wsparcie rodziców i nauczycieli we wspomaganiu rozwoju umysłowego i edukacji matematycznej dzieci. Autorzy zwracają uwagę na założenia i ważniejsze uwarunkowania psychologiczne oraz treści kształcenia i metodykę prowadzenia zajęć wspomagających rozwój umysłowy i edukację matematyczną dzieci (orientacja w przestrzeni, rytmy, liczenie, rozumowanie przyczynowo-skutkowe, klasyfikacja, operacyjne rozumowanie, zadania z treścią, intuicja geometryczna, gradacja pieniądza i jego wartość, rytmiczna organizacja czasu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303676, 303675, 303674, 303248 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373 WSP (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć i rozkładem materiału. Cz. 1 / Jolanta Kopała, Elżbieta Tokarska. - Warszawa : Wydawnictwo Edukacja Polska, cop. 2013. - 230, [1] s. : ilustracje kolorowe ; 24 cm + 1 dysk optyczny (płyta CD).
ISBN: 978-83-7635-109-4
Na okł.: Pakiet powstał na podstawie programu "Zanim będę uczniem", który otrzymał I nagrodę w konkursie "Najlepsze programy wychowania przedszkolnego"
Bibliogr. s. 230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 314695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7635-110-0
Na okł.: Pakiet powstał na podstawie programu "Zamin będę uczniem", który otrzymał I nagrodę w konkursie "Najlepsze programy wychowania przedszkolnego".
Bibliogr. s. 237.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 314696 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 312556 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-918195-0-7 (SnREO)
Bibliogr. s. 147, teksty aktów prawnych.
Tekst częśc. tł. z ang.
Streszczenie: Poradnik zawiera propozycje scenariuszy spotkań z młodzieżą o prawach i wolności człowieka, tolerancji dla wszelkich odmienności (mniejszości narodowych, etnicznych i religinych; uchodźców i cudzoziemców; osób niepełnosprawnych; orientacji seksualnych), nacjonalizmu, rasizmu, terroryzmu. Zbiór scenariuszy i ćwiczeń poprzedza omówienie metod prowadzenia zajęć a kończy wykaz dokumentów dotyczących omawianych zagadnień oraz ankieta ewaluacyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 286165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 44)
ISBN: 83-87629-63-4 ; 83-88581-01-5 (CEBIiD)
Bibliografia na stronach 233-235. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim, szwedzkim, niemieckim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Teki Edukacyjne IPN)
Na okł.: Narodowe Centrum Kultury. Teka zawiera : Materiały dla ucznia : eseje, słownik pojęć, biogramy, tablice synchronistyczne, wybór tekstów ; Materiały dla nauczyciela : scenariusze lekcji, ćwiczenia, biografia ; Karty : dokumenty, mapy, zdjęcia.
Bibliogr. w: Materiały dla nauczyciela s. 46-[47] ; Materiały dla ucznia s. 40.
Streszczenie: W części dla nauczyciela: 5 scenariuszy lekcji historii dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 1 scenariusz lekcji historii i społeczeństwa dla kl. VI szkoły podstawowej oraz szkół gimnazjalnych, 1 scenariusz lekcji historii, języka polskiego, religii i etyki dla szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych; propozycje 26 ćwiczeń dla uczniów. Część dla ucznia stanowi rodzaj podręcznika uzupełnionego wspomnieniami uratowanych o osobach ratujących Żydów. Na płycie DVD - 6 filmów (polskiej wersji językowej towarzyszą napisy w języku angielskim).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teki Edukacyjne IPN)
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: Materiały dla ucznia : historia, słownik pojęć, biogramy, kalendarium, wybór źródeł, bibliografia. Materiały dla nauczyciela : scenariusze lekcji, tematy esejów, bibliografia. Karty : dokumenty, zdjęcia, mapy. Opis wg teki.
Streszczenie: Autorzy w części dla nauczyciela przedstawili scenariusz lekcji: historii dla uczniów gimnazjum (Historia pewnego miasteczka. Zagłada Żydów polskich na przykładzie Chełma), historii dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej (Od izolacji do zagłady - los Żydów polskich w okresie okupacji na przykładzie historii rodziny Lipmana Sznajdera z Chełma), języka polskiego dla uczniów klasy maturalnej (Dać świadectwo prawdzie, czyli literackie obrazy zagłady Żydów w Generalnym Gubernatorstwie), wiedzy o społeczeństwie dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej (Czy należy dziś uczyć o Holokauście?) oraz propozycje wycieczek (Śladami warszawskiego getta, miejsc związanych z "Action Reinhardt" w Lublinie i okolicach) a także ćwiczenia z tekstem źródłowym (historia, język polski) i 3 przykładowe tematy esejów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313771, 293832 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej