Form of Work
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(58)
only on-site
(14)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(63)
Czytelnia
(14)
Author
Grewiński Mirosław (1973- )
(5)
Guz Sabina
(5)
Żegnałek Kazimierz (1943- )
(5)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Bałachowicz Józefa
(3)
Stanik Jan Maria (1943- )
(3)
Goriszowski Włodzimierz (1928-2010)
(2)
Pielecki Andrzej (1951-2020)
(2)
Rejzner Andrzej
(2)
Siwek Helena (1940- )
(2)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(2)
Adamek Margaret E
(1)
Allard Régis
(1)
Almog Oz (1956- )
(1)
Ankudowicz-Bieńkowska Maria
(1)
Auleytner Julian (1948- )
(1)
Barr Nicholas Adrian (1943- )
(1)
Batko Barbara
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bereźnicka Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Bouquet Brigitte
(1)
Brandstaetter Albert (1962- )
(1)
Chan Chak Kwan
(1)
Chauviere Michel (1946- )
(1)
Daley James G
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Drynda Danuta (1936- )
(1)
Esping-Andersen Gosta (1947- )
(1)
Evers Adalbert (1948- )
(1)
Falińska Barbara (1931- )
(1)
Frycie Stanisław (1933- )
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960-)
(1)
Grzejszczyk Elżbieta
(1)
Guszkowska Monika
(1)
Gębski Bogdan
(1)
Głąbicka Katarzyna
(1)
Heinze Rolf G. (1951- )
(1)
Henriques Adrian (1954- )
(1)
Herrmann Peter (1955- )
(1)
Hockerts Kai (1970- )
(1)
Inglot Tomasz (1961- )
(1)
Kamińska Urszula
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Kantyka Sławomir
(1)
Mair Johanna (1967- )
(1)
Mysłek Wiesław (1929- )
(1)
Myśliwczyk Iwona (1978- )
(1)
Ngok King Lun
(1)
Nowak Julitta
(1)
O'Connell Cathal
(1)
Olszewski Lucjan (1937- )
(1)
Phillips David (1949- )
(1)
Pietrzak-Szymańska Barbara
(1)
Powell Martin (1961- )
(1)
Rabczuk Wiktor (1931-2020)
(1)
Richardson Julie
(1)
Robinson Jeffrey (1971- )
(1)
Rymsza Marek (1966- )
(1)
Sassier Monique
(1)
Sikora Jan (1947-2022)
(1)
Skrobisz Wojciech
(1)
Skrzypczak Bohdan
(1)
Solak Adam (1962- )
(1)
Stanek Janusz
(1)
Strzelecki Michał (1963- )
(1)
Szczurkowska Stefania
(1)
Szostak-Boivineau Dorota
(1)
Szymański Andrzej (socjolog)
(1)
Więckowska Barbara
(1)
Wojtas Andrzej (1942- )
(1)
Zając Wojciech (1969- )
(1)
Zrałek Maria
(1)
Zwierzchowska Iwona
(1)
Łopaciński Mariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(16)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(67)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Polityka społeczna
(17)
Opieka społeczna
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele
(4)
Pedagogika
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Infrastruktura społeczna
(3)
Patologia społeczna
(3)
Profilaktyka społeczna
(3)
Przemoc w rodzinie
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Zapobieganie
(3)
Zwalczanie
(3)
Agresywność
(2)
Bezrobocie
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Edukacja medialna
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Państwo dobrobytu
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psychologia rodziny
(2)
Rodzina dysfunkcyjna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Towarzystwo Wiedzy Powszechnej
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Usługi
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Adopcja
(1)
Budżety terenowe
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
E-learning
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Forum internetowe
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Historia wychowania
(1)
Inicjatywy lokalne
(1)
Internet
(1)
Interwencja (prawo)
(1)
Jan Paweł II
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katolicka nauka społeczna
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kowalska, Anna
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Leczenie
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Małżeństwo
(1)
Metody badawcze
(1)
Moodle
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodociani przestępcy
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie papieskie
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Obyczaje ludowe
(1)
Ojcostwo
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika rodziny
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(7)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1001-1100
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
901-1000
(1)
Subject: place
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(2)
Chiny
(1)
Francja
(1)
Izrael
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(14)
Podręcznik
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Psychologia
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
67 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88278-29-0
Streszczenie: Zbiór prac, w których ukazano m.in.: edukację przedszkolną w polskiej polityce oświatowej oraz polityce krajów Unii Europejskiej, przemiany w wymaganiach i kształceniu nauczycieli przedszkoli, edukację przedszkolną dzieci niepełnosprawnych w przedszkolach specjalnych w Polsce, założenia wychowania integracyjnego w przedszkolu, założenia animacji społeczno-kulturalnej w edukacji przedszkolnej, propozycję wykorzystania komputera w wychowaniu przedszkolnym, wskazówki do diagnozowania rozwoju dzieci przez nauczyciela przedszkola. Przedstawiono także wyniki badań dot. m.in.: postaw rodzicielskich, samokształcenia nauczycielek przedszkoli, znaczenia materiałów dydaktycznych Montessori dla rozwoju dzieci, przystosowania dzieci trzyletnich do przedszkola.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 285609 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 117-124.
Streszczenie: Rzeczywisty obraz edukacji przedszkolnej wraz z wskazaniem kierunków zmian. Przedstawiono: wyniki badań nad znaczeniem jakości środowiska wychowawczego i oddziaływań pedagogicznych na rozwój i karierę szkolną dziecka, przykłady działań społeczności międzynarodowej na rzecz dziecka, sposoby rozwiązań prawnych i organizacyjnych na rzecz upowszechniania wychowania przedszkolnego w innych krajach, edukację przedszkolną w Polsce w latach dziewięćdziesiątych (aktualne problemy, zadania na przyszłość i warunki realizacji). Diagnoza ta może szczególnie zainteresować decydentów władz oświatowych, samorządów lokalnych, a także nauczycieli i studentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 275446, 275445 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biała Księga Kształcenia i Doskonalenia)
ISBN: 83-904054-3-1
Streszczenie: W publikacji ukazano możliwości wykorzystania przez Europejczyków zdobyczy kulturalnych, wiedzy i kompetencji. Zwrócono uwagę na politykę edukacyjną państw członkowskich, której celem winno być stworzenie w Europie społeczeństwa uczącego się. Zawarte w książce treści dotyczą przemian społecznych, zasad edukacji uczącego się społeczeństwa, realizacji następujących celów: zachęty do zdobywania wiedzy; zbliżenia szkoły i przedsiębiorstwa; walki ze zjawiskiem marginalizacji; opanowania trzech języków Wspólnoty oraz dążenia do równorzędności inwestycji materialnych i edukacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 283177, 283176, 278100, 278099 (4 egz.)
Book
In basket
Zawiera wykaz ratyfikowanych przez Polskę konwencji Międzynarodowej Organizacji Pracy.
Bibliografia na stronach 275-283. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316759 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wykaz publ. A. Kowalskiej s. 229-235. Bibliogr. przy niektórych pracach.
Streszczenie: Praca zawiera artykuły dotyczące dyslalii, kształtowania kultury języka ojczystego, emocji w percepcji dzieci, wypowiedzi osób z afazją, psychologii przyswajania i rozwoju języka przez dziecko, integracji języka polskiego i matematyki w klasach początkowych, osoby Anny Kowalskiej jako nauczyciela akademickiego. Autorzy omawiają również współczesną prozę społeczno-obyczjową dla dzieci i młodzieży po 1989 roku oraz występowanie Słowackiego w programach i podręcznikach szkolnych po II wojnie światowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 306102, 291818 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 302766 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61121-07-7
Bibliogr. s. 321-335.
Streszczenie: Autorka omawia podmiotowość człowieka i wpływ tej podmiotowości na edukację w klasach początkowych (psychologiczne i społeczne podstawy edukacji podmiotowej, dziecko jako podmiot uczący się, uprzedmiotowienie dziecka). Publikacja zwraca uwagę na różne style pracy nauczycieli (nauczyciel w roli: "instruktora klasowego", "animatora myślenia", "kapelmistrza klasowego"), kształtowanie doświadczeń podmiotowych dzieci na zajęciach, interakcje nauczyciel-uczeń, interakcje rówieśnicze i relacje dziecka z kulturą. Praca zawiera przykłady stylów prowadzenia lekcji oraz ich omówienie z punktu widzenia podmiotowości ucznia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299529, 296411 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-418 296412 PNS (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-88278-94-5
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 177-181.
Streszczenie: Publikacja przedstawia zagadnienia komunikacji społecznej. Autorka omawia wartości i zagrożenia płynące z użytkowania mass mediów oraz procesy komunikowania (źródła, typy, formy i funkcje, modele). W pracy przedstawia koncepcje badań nad oddziaływaniem środków masowego przekazu oraz wyniki badań przeprowadzone wśród gimnazjalistów, studentów i osób dorosłych od października 2004 roku do lutego 2005 roku na temat różnic międzypokoleniowych w percepcji przekazywanych przez media (telewizja, radio, Internet, książki, prasa) treści i stopień przydatności mediów w procesie kształcenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 295389, 295335 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-76-2
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie: Omówiono historię wychowania jako dyscyplinę naukową w Polsce. Przedstawiono podstawowe wiadomość nt. oświaty i wychowania oraz myśli naukowej o nich: w starożytności, w średniowieczu, w epoce renesansu; poglądów J.A. Komeńskiego, J. Locke'a, J.J. Rousseau; reform szkolnych czasów saskich (S. Konarski, Szkoła Rycerska); działalności Komisji Edukacji Narodowej; szkoły i wychowania na ziemiach polskich okresu zaborów; polskiej myśli pedagogicznej od XIX/XX w. i szkolnictwa II Rzeczypospolitej; polityki oświatowej okupantów na ziemiach polskich i tajnego szkolnictwa w l. 1939-1945; szkolnictwa polskiego po II wojnie światowej do 2002 r. (z opieką na dzieckiem, edukacją nauczycielską i szkolnictwem wyższym).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310378, 290998, 290997, 290996 (4 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 306107 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310386, 295043 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-75-4
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Streszczenie: Podręcznik zawiera syntetyczne informacje dotyczące podstaw teoretycznych i metodologicznych pedagogiki jako nauki; głównych etapów procesu badawczego w naukach o wychowaniu; funkcji zmiennych w eksperymentalnych badaniach pedagogicznych oraz ich kwalifikacji według przyjętych kryteriów; charakterystyki metod specyficznych w badaniach nad doborem i układem treści; typowych procedur badań humanistycznych i społecznych na styku z pedagogiką. Adresatami publikacji są studenci pedagogiki oraz wszyscy zainteresowani podstawami metodologicznymi i metodyką badań pedagogicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 306100, 302756, 291020 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37.012 GOR (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88278-13-4
Bibliogr. przy rozdz.
Skrypt dla studentów Podyplomowego Studium Zarządzania Oświatą.
Streszczenie: Książka pomocna dyrektorom oraz kandydatom do stanowisk kierowniczych (liderom) w rozumieniu funkcji kierowniczych w tym funkcji regulacyjnych i administracyjnych. Wyjaśnia podstawowe pojęcia z teorii organizacji i aktualne koncepcje zarządzania oświatą. Prezentuje klasyfikacje funkcji kierowniczych i rolę dyrektora szkoły jako menedżera. Charakteryzuje: cechy menedżera oświatowego, pojęcie polityki kadrowej, system kształcenia i doskonalenia zawodowego, wybrane techniki badawcze. Publikacja wyczerpująco przedstawia potrzebną literaturę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 282738 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-436. Indeks.
Streszczenie: Opis zjawisk i procesów składających się na wielosektorowość w teorii polityki społecznej oraz w praktyce krajowej polityki społecznej. W ramach wielosektorowości w polityce pomocy i integracji społecznej omówiono m.in. kształtowanie się pluralistycznej pomocy społecznej oraz publiczne instytucje pomocy społecznej; w ramach wielosektorowości w polityce zatrudnienia i rynku pracy: możliwości publicznych służb zatrudnienia, Ochotnicze Hufce Pracy i inne instytucje rynku pracy; w ramach wielosektorowości w polityce edukacyjnej i kształcenia ustawicznego: wielosektorowość w systemie edukacji dzieci i młodzieży (szkoły podstawowe, gimnazjalne, ogólnokszatłcące, techniczne i licea profilowane) oraz w kształceniu osób dorosłych (szkoły policealne, wyższe, instytucje kształcenia ustawicznego).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 300397, 300396, 297124 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach 116-119.
Streszczenie: Autorka omawia podstawy teoretyczne, rys historyczny oraz koncepcje rozwoju i funkcjonowania e-Edukacji. Charakteryzuje techniki komunikacji interpersonalnej w Internecie, technologie oraz standardy i narzędzia e-Learningu (ToolBook Instructor 2004, Lectora Publisher, WBT Express, platforma Moodle). Podaje przykład tworzenia scenariuszy dydaktycznych oraz praktyczne wiadomości dotyczące poczty elektronicznej, pracy w grupach dyskusyjnych, programu Netmeeting i komunikatora MSN Messenger. Zwraca uwagę na potrzebę przygotowania nauczycieli do umiejętności wykorzystania najnowszych narzędzi i rozwiązań informatycznych w pracy dydaktycznej. Aneks zawiera: Decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2318/2003/WE z dnia 5 grudnia 2003 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-b-239 293157 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287055 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Opracowania zawarte w prezentowanej książce, odnoszą się do rozmaitych dziedzin aktywności dzieci i młodzieży. Analizują wpływ aktywności na jakość życia. Omawiają metody pobudzające i rozwijające aktywność dzieci i młodzieży w różnym wieku, rolę i udział nauczyciela w inspiracji działań edukacyjnych uczniów oraz niebagatelne znaczenie szacunku, aprobaty, dobrych stosunków nauczyciela z uczniami, a także istotę wyposażenia wnętrz, w których odbywają się procesy dydaktyczno-wychowawcze. Wśród opracowań znalazły się m.in.: Stanisław Dylak "Idea zrównoważonego rozwoju w kształceniu nauczycieli" s. 21-33, Sabina Guz "Wyzwalanie aktywności poznawczej dzieci w edukacji Montessori" s. 77-86, Anna Basińska "Pytania jako czynnik aktywności dziecka" s. 87-100, Ludmiła Nowacka "Współpraca zagraniczna szkół jako forma aktywizowania uczniów" s. 207-219.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 294966, 294965 (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografie przy pracach.
Streszczenie: Zbiór artykułów zainspirowanych zapoczątkowanym w 2009 r. rozpoczęciem nauki w polskiej szkole przez dzieci 6-letnie. Opracowania dotyczą: stanu, potrzeb i kierunków przemian we wczesnej edukacji dziecka zachodzących w Polsce, a także obowiązku szkolnego w krajach Unii Europejskiej; osiągnięć rozwojowych i edukacyjnych dzieci sześcioletnich, z uwzględnieniem znaczenia edukacji przedszkolnej; wspierania dziecka przez szkołę (np. indywidualizacja programu kształcenia, kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wspieranie dzieci z grup ryzyka dysleksji, nauka przez zabawę), kompetencji nauczycieli przedszkoli i klas początkowych, współpracy przedszkola z rodzicami. Część tekstów zawiera omówienia wyników badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303605, 301930, 299526, 299126, 299125 (5 egz.)
Book
In basket
Na okł. błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Zbiór tekstów na temat różnych aspektów ludzkiej aktywności i jej uwarunkowań, w których autorzy ukazują istotę aktywności, jej źródła, zasadnicze cechy, formy i rodzaje, wskazują na czynniki wyzwalające lub hamujące aktywność oraz przedstawiają główne typy aktywności dzieci, młodzieży, dorosłych (aktywność edukacyjną, zawodową, społeczną, kulturalną, umysłową, fizyczną i ruchową). Piszą o sposobach ich rozbudzania, wyzwalania, podtrzymywania i rozwijania. Artykuły pogrupowano wg tematów: uwarunkowania, obszary i formy aktywności i aktywizacji oraz aktywność i aktywizacja w resocjalizacji i rehabilitacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310385, 295037 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-73-8
Bibliogr. s. 97-99. Indeks.
Streszczenie: Przedstawiono: definicje komunikowania społecznego wg różnych koncepcji naukowych, strukturę systemu komunikowania społecznego, kompetencję komunikacyjną jako kompetencję zarządczą, komunikowanie w realizacji funkcji zarządzania (w: planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu, kontrolowaniu), narzędzia komunikowania werbalnego, formy komunikowania niewerbalnego i ich odbiór.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 291004 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again