Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Plewka Czesław (1947- )
(2)
Brzdąk Jadwiga
(1)
Kruszwicki Włodzimierz
(1)
Symela Krzysztof (1958- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Nauczanie
(3)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Oświata
(1)
PHARE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy)
ISBN: 83-7204-075-3 (cz. 1)
Bibliogr. s. 392.
Streszczenie: Opisano cele i zadania metodyki nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych; relacje między kształceniem ogólnym i zawodowym oraz cele kształcenia ogólnego i zawodowego. Ukazano związki z pedagogiką, psychologią, metodyką nauczania praktycznej nauki zawodu. Określono podstawowe pojęcia dydaktyki i uwarunkowania fizjologiczne oraz psychologiczne i pedagogiczne procesu nauczania-uczenia się zawodu. Scharakteryzowano zasady i wybrane metody nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 377 PLE (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy)
ISBN: 83-7204-076-1 (cz. 2)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Treści oraz procedury tworzenia programów nauczania, postępowania dydaktycznego i opracowania rozkładu nauczania w kształceniu zawodowym. Etapy tworzenia programów modułowego kształcenia (koncepcja amerykańska, genewska i Międzynarodowej Organizacji Pracy). Rodzaje i funkcje środków dydaktycznych oraz metodyka ich wykorzystania w nauczaniu-uczeniu się teoretycznych przedmiotów zawodowych. Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej i przygotowanie się nauczyciela do zajęć. Przykładowe konspekty lekcji. Metody kontroli i oceny wyników nauczania. Organizowanie i wyposażenie pracowni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 377 PLE (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wydano w ramach programu Phare.
Bibliogr. s. 235-240.
Streszczenie: Książka przeznaczona dla dyrektorów i nauczycieli szkół, którzy pragną permanentnie doskonalić jakość własnej pracy. Omawia najistotniejsze problemy mające wpływ na przekształcenie szkoły w organizację uczącą się. Prezentowanym podstawom teoretycznym, dotyczącym rozwoju i doskonalenia jakości pracy szkoły, radom i zaleceniom metodycznym, towarzyszą doświadczenia zagraniczne (Anglia, Finlandia, Szkocja) oraz praktyczne rozwiązania krajowe wypracowane w czterech różnych szkołach. Przedstawia: przykładowe plany rozwoju szkoły realizowane w zespołach, studia przypadków, realizację projektu "efektywna szkoła" popartą badaniami ankietowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281710, 281709 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej