Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Nadolska Hanna
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Język dziecka
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Nauczycielskiego Kolegium Rewalidacji i Resocjalizacji)
Bibliogr. s. 203-230.
Streszczenie: Przedmiotem analiz podjętych przez autorkę są wyniki badań nad kompetencją narracyjną uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i pełnosprawnych umysłowo. Autorka dokonała próby określenia poziomu sprawności dzieci umysłowo upośledzonych w tym zakresie na etapie kształcenia językowego w kl. VI i porównała z umiejętnościami dzieci w kl. IV w szkole masowej. Także określiła dynamikę zmian w rozwoju językowym w zależności od formy organizacyjnej kształcenia, wieku, płci oraz dodatkowych dysfunkcji. Wprowadzenie przedstawia teorie i koncepcje dot. genezy języka, zachowań werbalnych oraz istoty i struktury narracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272769, 272768 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej