Forma i typ
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Autor
zbiorowa Praca
(3)
Jurczak Jolanta
(1)
Kurtek Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza czynnikowa
(2)
Analiza rynku
(1)
Badania marketingowe
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Schematy poznawcze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych / Jolanta Jurczak. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 163- 179. - 2019.
Bibliografia na stronach 178-179.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2012
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej