Form of Work
Artyku艂y
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Ksi膮偶ki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Paradowski Mateusz
(2)
Fortuna Sandra
(1)
Pa艣ko Ingrid
(1)
Wawer Rafa艂
(1)
Wojciechowska Kinga
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(4)
English
(1)
Subject
Animacja komputerowa
(6)
Biblioteki
(2)
Metody nauczania
(2)
Strony WWW
(2)
Bauhaus
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Malarstwo europejskie
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Nauczanie pocz膮tkowe
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Programy edukacyjne (informatyka)
(1)
Przydatno艣膰 zawodowa
(1)
Przyroda
(1)
Sztuki wizualne
(1)
Zastosowania multimedi贸w w edukacji
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Artyku艂 problemowy
(4)
Artyku艂 z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(2)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(1)
6 results Filter
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2019
BiblioGIF / Mateusz Paradowski. W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 11, Biblioteka Centrum Informacji. 2019, nr 4, s. 8-9. - 2019.
Artyku艂 z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2019
Zakreskowani / Mateusz Paradowski. W: W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 11, Biblioteka Centrum Informacji. 2019, nr 4, s. 10. - 2019.
Artyku艂 z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
Book
In basket
Date of publication: 2008
ISBN: 978-83-227-2786-7
Bibliogr. s. [155]-160.
Streszczenie: Cz臋艣膰 teoretyczna pracy przedstawia zagadnienia dotycz膮ce problemu poznania w procesie nauczania, interpretacji obrazu umys艂owego cz艂owieka w odniesieniu do bada艅 J.Brunera i J.Piageta, metod tworzenia operacji my艣lowych, percepcji wzrokowej i wizualnej aktywno艣ci cz艂owieka oraz wp艂ywu medi贸w na unowocze艣nienie procesu dydaktycznego. Cz臋艣膰 badawcza omawia wyniki bada艅 eksperymentalnych przeprowadzonych w 2005 roku w szko艂ach budowlanych Lublina, Bi艂goraja i Che艂ma. Celem bada艅 by艂o okre艣lenie skuteczno艣ci zastosowania animacji komputerowej w procesie kszta艂cenia (podniesienie trwa艂o艣ci wiedzy uczni贸w).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-e-216 294900 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again