Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(14)
Publikacje naukowe
(13)
Artykuły
(12)
E-booki
(10)
IBUK Libra
(10)
Książki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(1)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Milic-Czerniak Róża
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Bucki Piotr
(2)
Jurczak Jolanta
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Snarska Aleksandra
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Broniarek Rafał
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Gotwaki Beata
(1)
Jachimkowska Monika
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kot Michał (socjolog)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szczerba Monika
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tarka Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Temat
Badania marketingowe
(19)
Analiza rynku
(9)
Marketing
(5)
Konsumenci
(4)
Marketing cyfrowy
(3)
Analiza czynnikowa
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Jakość produktu
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Misseling
(1)
Motywacja
(1)
Okulografia
(1)
Osobowość
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Psycholodzy
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprzedaż
(1)
Turystyka
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Podręcznik
(5)
Artykuł problemowy
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2023
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Wydanie I, 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2023. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 BUC (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2022
ISBN: 978-83-01-22638-1
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-7695-836-1
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-8211-032-6
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych / Róża Milic-Czerniak. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 202-224. - 2019.
Bibliografia na stronach 222-224.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Badania ankietowe satysfakcji pracowników / Monika Szczerba. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 55-80. - 2019.
Bibliografia na stronach 70-71.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Eye-tracking w badaniach marketingowych / Jolanta Jurczak. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 102-116. - 2019.
Bibliografia na stronach 115-116.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Kierunki rozwoju badań marketingowych / Róża Milic-Czerniak. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 15-54. - 2019.
Bibliografia na stronach 51-54.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego osobowości / Aleksandra Snarska. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 140-162. - 2019.
Bibliografia na stronach 160-162.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych / Monika Jachimkowska. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 81-101. - 2019.
Bibliografia na stronach 100-101.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2019
Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych / Jolanta Jurczak. W: Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania. s. 163- 179. - 2019.
Bibliografia na stronach 178-179.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2018
Badania marketingowe online / Michał Kot. W: E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka. s. 75-123. - 2018.
Bibliografia na stronach 122-123.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2018
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2018
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2018
ISBN: 978-83-66199-42-2
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2016
(Marketing)
ISBN: 978-83-01-18771-2
Bibliografia, netografia na stronach 595-[605].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, menedżerów i pracowników agencji badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2014
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9-05 PSY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej