Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Bobrzyńska Eleonora
(1)
Leńczuk-Gruba Anna
(1)
Rudnicka Magdalena (pielęgniarka)
(1)
Szybka Pelagia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(1)
Temat
Edukacja prozdrowotna
(3)
Biologia
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Metoda problemowa
(1)
Młodzież
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ciechanów (woj. mazowieckie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2009
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 545)
Bibliogr. s. 181-190.
Streszczenie: Prezentacja wzorcowych rozwiązań edukacyjnych w zakresie pierwszej pomocy dla dzieci. Analiza zdolności dzieci do rozpoznawania zagrożeń poprzedzona opisem kompetencji poznawczych i społecznych dziecka sześcioletniego. Część badawcza dotyczy umiejętności stosowania algorytmu postępowania ratowniczego (w sytuacjach omdlenia, krwawienia i oparzeniach) dzieci sześcioletnich. Przedstawienie modelowego programu edukacyjnego z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-R-c-22 298111 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2008
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 511)
Bibliogr. s. 223-234.
Streszcz. ang.
Streszczenie: W pracy ukazano wielorakie znaczenie problemu nauczania oraz uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia. Zbadano, w jakim stopniu nauczyciele biologii wykorzystują założenia problemowego nauczania i uczenia się. Część badawczą poświęcono badaniom empirycznym przeprowadzonym w latach 1980-2002. Trzy pierwsze etapy dotyczą przedmiotu biologia (przed reformą oświatową), czwarty etap badań objął przedmiot nauczania: przyroda (po reformie szkolnej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295709 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. VII-A-18 295710 PNS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej