Form of Work
Książki
(3)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Biaduń-Korulczyk Edyta
(1)
Bobrzyńska Eleonora
(1)
Michałowska Danuta (pedagog)
(1)
Skulicz Danuta
(1)
Sochocka Kinga
(1)
Van Laere Karolina (1978- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Edukacja prozdrowotna
(4)
Biologia
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Metoda problemowa
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Młodzież
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Broszura
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 results Filter
Brochure
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 315797 (1 egz.)
Book
In basket
Date of publication: 2008
(Pisma Filozoficzne - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; t. 107)
Bibliogr. s. 202-213.
Streszczenie: W części teoretycznej omówiono dramę jako metodę nauczania i uczenia się (historia dramy w Angli i w Polsce, definicja, teoretyczne podstawy, formy, strategie, techniki, funkcje, cele, zastosowanie dramy w edukacji prozdrowotnej). W części badawczej zbadano efektywność metody dramy w edukacji prozdrowotnej (wyniki nauczania, zachowania prozdrowotne). Badania przeprowadzono w szkole podstawowej i średniej wśród uczniów i nauczycieli.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 305040, 304759 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-d-160 296415 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Date of publication: 2008
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 511)
Bibliogr. s. 223-234.
Streszcz. ang.
Streszczenie: W pracy ukazano wielorakie znaczenie problemu nauczania oraz uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia. Zbadano, w jakim stopniu nauczyciele biologii wykorzystują założenia problemowego nauczania i uczenia się. Część badawczą poświęcono badaniom empirycznym przeprowadzonym w latach 1980-2002. Trzy pierwsze etapy dotyczą przedmiotu biologia (przed reformą oświatową), czwarty etap badań objął przedmiot nauczania: przyroda (po reformie szkolnej).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 295709 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. VII-A-18 295710 PNS (1 egz.)
Book
In basket
Date of publication: 2004
Noty o aut. s. [141]-142.
Bibliogr. s. 135-139.
Streszczenie: Publikacja, której celem jest inspiracja nauczycieli do tworzenia własnych programów autorskich. Rozważania dotyczą miejsca elementarnej edukacji zdrowotnej w reformowanym systemie edukacji. W poszczególnych rozdziałach opisano m.in. zadania elementarnej edukacji zdrowotnej, wspomaganie rozwoju emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym, właściwości psychiczne uczniów na etapie nauczania zintegrowanego, metody aktywizujące w edukacji zdrowotnej oraz omówiono współczesne koncepcje zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-R-a-42 288635 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again