Forma i typ
Artykuły
(134)
Publikacje naukowe
(93)
Książki
(70)
Publikacje fachowe
(34)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Proza
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
wypożyczone
(10)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(5)
Autor
Pawłowska Sylwia
(6)
Kowalczuk Karol
(4)
Polcyn-Matuszewska Sylwia
(4)
Andrzejewska Anna (pedagog)
(3)
Babecki Miłosz
(3)
Białecka Bogna (1971- )
(3)
Kaszewski Krzysztof (językoznawca)
(3)
Kochanowicz Rafał
(3)
Ruszpel Maja
(3)
Sikorska Joanna (edukacja medialna)
(3)
Taper Agnieszka E
(3)
Bednarek Józef
(2)
Chojnacka Kaja
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Finc Karolina
(2)
Gut Małgorzata
(2)
Jędrzejko Mariusz (1959-)
(2)
Kotuła Krzysztof
(2)
Krzywdziński Piotr
(2)
Leśniak Józef
(2)
Markocki Miłosz
(2)
Olejniczak Paweł
(2)
Przybyszewska Dominika
(2)
Prósinowski Piotr
(2)
Surdyk Augustyn
(2)
Sweigart Al
(2)
Ulfik-Jaworska Iwona
(2)
Urbańska-Galanciak Dominika
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Adamski Adam (1949- )
(1)
Androsiuk Łukasz
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Andrzejewski Adam (pedagog)
(1)
Anthropy Anna
(1)
Basak Alina Maria
(1)
Bałaj Bibianna
(1)
Bendlin Ewelina
(1)
Białecka Bogna (1971-)
(1)
Bis Dorota
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bomba Radosław (1980- )
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna (psycholog)
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Boryczka Małgorzata (1989- )
(1)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Bryła Przemysław
(1)
Brzozowski Andrzej (historyk)
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Chmielewska-Łuczak Dorota
(1)
Cholewa Piotr (programista)
(1)
Cieśliński Szymon
(1)
Cunningham Christopher
(1)
Czajkowska Dorota
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Derda Arkadiusz
(1)
Dovey Jon (1955-)
(1)
Drabik-Kochmańska Magdalena
(1)
Dreszer Joanna
(1)
Duch Włodzisław (1954- )
(1)
Dębski Maciej (1977- )
(1)
Długosz Kazimierz (1935-2021)
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Felińska Agnieszka
(1)
Flamma Adam
(1)
Frańczuk Norbert
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Gałuszka Damian
(1)
Gil Aleksandra Maria
(1)
Gola Mateusz
(1)
Goldstein Jeffrey H. (1942- )
(1)
Goraczewski Łukasz
(1)
Gołębieska-Wesołowska Agnieszka
(1)
Gruba Monika
(1)
Grysztar Paweł
(1)
Grzegorzewska Iwona (psycholog)
(1)
Grzybowski Szczepan (1981- )
(1)
Gwoździewicz Sylwia
(1)
Górka Dawid
(1)
Górowska Monika
(1)
Gładysz Ewa
(1)
Ignaczewska Agnieszka
(1)
Ilnicki Rafał (1984- )
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jamroży Kszysztof
(1)
Janik Justyna (kulturoznawca)
(1)
Jankowska-Robak Ewelina
(1)
Jankowski Jacek (marketing)
(1)
Janukowicz Maria
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Juul Jesper (1948-2019)
(1)
Jęczalik Krzysztof
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kalarus Oskar
(1)
Karasová Mária (1982- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(129)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(177)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(206)
Język
polski
(175)
angielski
(3)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Rodzice
(11)
9-13 lat
(7)
Nauczyciele
(7)
Dzieci
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
14-17 lat
(5)
Młodzież
(5)
Szkoły podstawowe
(4)
6-8 lat
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
0-5 lat
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Bankierzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Inspektorzy produkcji
(1)
Kasjerzy
(1)
Kierowcy samochodów ciężarowych
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Księgowi
(1)
Lekarze
(1)
Magazynierzy
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Pracownicy fast-foodu
(1)
Pracownicy obsługi klienta
(1)
Pracownicy produkcji
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych animacji i gier komputerowych
(1)
Przedszkola
(1)
Radiolodzy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Sędziowie
(1)
Taksówkarze
(1)
Telemarketerzy
(1)
Tłumacze
(1)
Urzędnicy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Gry komputerowe
(72)
Dzieci
(34)
Internet
(24)
Młodzież
(23)
Rzeczywistość wirtualna
(21)
Uzależnienie od gier komputerowych
(21)
Uzależnienie od Internetu
(14)
Metody nauczania
(13)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Uzależnienia behawioralne
(10)
Cyberprzemoc
(9)
Media społecznościowe
(9)
Edukacja medialna
(8)
Programowanie (informatyka)
(8)
Przemoc
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Tematy i motywy
(8)
Uzależnienia medialne
(8)
Uzależnienie od komputera
(8)
Gry fabularne
(7)
Pedagogika medialna
(7)
Scratch (język programowania)
(7)
Zastosowania gier komputerowych w nauczaniu
(7)
Agresywność
(6)
Grywalizacja
(6)
Uczniowie
(6)
Uzależnienie (nałóg)
(6)
Zastosowania multimediów w edukacji
(6)
Osoby uzależnione od gier komputerowych
(5)
Rodzice
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(5)
Zastosowania komputerów w edukacji
(5)
Zastosowanie i wykorzystanie
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy
(4)
Historia (przedmiot szkolny)
(4)
Komputery
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Literatura
(4)
Nastolatki
(4)
Osoby uzależnione behawioralnie
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
COVID-19
(3)
Dzieciństwo
(3)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(3)
Fonoholizm
(3)
Gracze komputerowi
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Hazardziści
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Kreatywność
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Literatura dla dzieci
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Minecraft
(3)
Organizacja
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
Studenci
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Terapia uzależnień
(3)
Uzależnienie od hazardu
(3)
Zachowania ryzykowne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Cyberseks
(2)
Cyfrowi tubylcy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dojrzewanie
(2)
Film
(2)
Filologia polska
(2)
Gracze
(2)
Język polski
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura masowa
(2)
Literatura dla młodzieży
(2)
Loot box
(2)
Ludologia
(2)
MMORPG
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Matematyka
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele
(2)
Pornografia
(2)
Portale internetowe
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia młodzieży
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Second Life (gra komputerowa)
(2)
Smartfon
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Stalking
(2)
Szkolnictwo
(2)
Temat: dzieło
Sōdo Āto Onrain
(1)
The Blair Witch Project
(1)
Temat: czas
2001-
(102)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
ZSRR
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Słowacja
(1)
Tajlandia
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(107)
Artykuł z pracy zbiorowej
(90)
Artykuł problemowy
(66)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Poradnik
(16)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(12)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(10)
Monografia
(9)
Opracowanie
(8)
Artykuł fachowy
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(6)
Podręcznik
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Wywiad dziennikarski
(5)
Artykuł przeglądowy
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Powieść
(4)
Artykuł z czasopisma historycznego
(3)
Broszura
(3)
Artykuł monograficzny
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry i zabawy
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Esej
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Informator
(1)
Komiks
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(84)
Informatyka i technologie informacyjne
(77)
Psychologia
(52)
Socjologia i społeczeństwo
(52)
Media i komunikacja społeczna
(29)
Etnologia i antropologia kulturowa
(12)
Kultura i sztuka
(11)
Literaturoznawstwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Historia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
206 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2023
Gra (nic) nie ma? : wpływ świata cyfrowego na dzieci / Ewelina Jankowska-Robak. W: Wychowanie w Przedszkolu. 2023, nr 6, s. 6-9. - 2023.
Artykuł z czasopisma "Wychowanie w Przedszkolu".
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2023
ISBN: 978-83-8331-076-3
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2023
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 362)
Bibliografia, netografia na stronach 293-314.
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.7 SIK (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2023
Jak sztuczna inteligencja zmieni twoje życie / Marek Tłuczek. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 232 strony : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Streszczenie: Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanymi zadaniami, już nie tylko wygrywając mecze z arcymistrzami szachowymi, lecz również analizując ogromne zbiory danych, tłumacząc teksty, prowadząc samochody, rozpoznając ludzką mowę, przetwarzając obrazy, a nawet komponując muzykę i tworząc dzieła malarskie. Aby dogłębnie poznać szczegóły techniczne stojące za AI, trzeba dysponować pewną wiedzą informatyczną i sprawnie posługiwać się odpowiednim aparatem matematycznym. Na szczęście aby wkroczyć w świat sztucznej inteligencji i dowiedzieć się, co można dzięki niej zyskać, nie jest niezbędna żadna magia, wystarczy właściwy przewodnik! Jeśli chcesz to zrobić, dobrze trafiłeś! Ta publikacja pokaże Ci najciekawsze zastosowania AI i pomoże zrozumieć sposób działania tej technologii, a także spróbuje odpowiedzieć na pytanie, kiedy przekroczy ograniczenia swoich twórców. Być może zamierzasz zostać specjalistą od sztucznej inteligencji lub po prostu chcesz poznać podstawy tego zagadnienia. Jeśli tak, zrób pierwszy krok w tym kierunku! *Historia sztucznej inteligencji, *Porównanie AI i ludzkiego mózgu, *Prawdopodobne scenariusze rozwoju AI, *Wykorzystanie AI w grach logicznych, *Rozpoznawanie mowy, języka pisanego i obrazu, *Medyczne zastosowania sztucznej inteligencji, *Wykorzystanie AI w autonomicznym transporcie, *Zagrożenia związane ze sztuczną inteligencją [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 TŁU (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 326597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2022
Gra jako obiekt oporny : performatywność w relacji gracza i gry cyfrowej / Justyna Janik. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2022. - 232, [2] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 199-215. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 JAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016:81 KOT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2022
(Projekty Komparatystyki)
ISBN: 978-83-242-3806-4
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 271-296. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 PIG (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Polscy gracze w gry komputerowe a elementy gier kojarzone z hazardem / Sylwia Pawłowska. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 5, s. 11-14. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 14.
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2022
Psychologia gier wideo / [Mateusz Kulawiński]. - Wydanie I. - Częstochowa : Self-publisher, 2022. - 308 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Okładka wliczona w paginację.
Bibliografia, netografia na stronach 286-308.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 KUL (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej