Form of Work
Artykuły
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Prędka-Pawlun Ewelina
(5)
Kwiatkowska Małgorzata (pedagog)
(1)
Nawrocka Agnieszka
(1)
Paplińska Małgorzata
(1)
Świder Justyna
(1)
Year
2020 - 2022
(9)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Dzieci
(5)
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
(5)
Terapia behawioralna
(5)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Dziecko niedowidzące
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Lęk
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Czytanie dotykiem
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzice
(1)
Rozmowa
(1)
Strach
(1)
Tyflopedagogika
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia lękowe
(1)
Zaburzenia widzenia
(1)
Subject: time
2001-
(10)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
(7)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(5)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(5)
Medycyna i zdrowie
(1)
12 results Filter
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2021
Modyfikacja IPET. W: Monitor Dyrektora Przedszkola 2021, nr 3, s. 38-40. - 2021.
(Narzędziownia)
Artykuł z czasopisma "Monitor Dyrektora Przedszkola".
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2021
Program terapeutyczny "Zaradny Kot" / Ewelina Prędka-Pawlun. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 2, s. 18-19.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 19.
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2021
Program Zaradny Kot - sesja czwarta / Ewelina Prędka-Pawlun. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 6, s. 22-23.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 23.
Article
In basket
Date of publication: 2021
Program Zaradny Kot - sesja druga / Ewelina Prędka-Pawlun. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 4, s. 20-22.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 22.
Article
In basket
Date of publication: 2021
Program Zaradny Kot - sesja pierwsza / Ewelina Prędka-Pawlun. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 3, s. 22-23. - 2021.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 23.
Article
In basket
Date of publication: 2021
Program Zaradny Kot - sesja trzecia / Ewelina Prędka-Pawlun. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 5, s. 20-21. - 2021.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 21.
No cover
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Date of publication: 1997
Bibliografia przy rozdziałach.
Program opracowany i wydany na zlecenie Ministerstwa Oświaty Narodowej. Przeznaczony do wykorzystania w pracy rewalidacyjno-wychowawczej z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu glębokim.
Założenia i cele wspomagania rozwoju dziecka głęboko upośledzonego, wg "Programu Wspomagania Rozwoju". Autorka korzysta z własnych doświadczeń dydaktycznych w ośrodkach pomocy społecznej i w szkolnictwie. Prezentuje osiem kanałów kontaktowania się z dziećmi głęboko upośledzonymi i etapy pracy nad optymalnym komunikowaniem się. Proponuje wychowawcom i nauczycielom zasady pracy mające na celu wzmacnianie i kształtowanie aktywności, opanowania, koncentracji, rozszerzania wiedzy o świecie i możliwościach jej wykorzystania. Daje wzory zajęć ekspresyjnych, wskazówki do pracy terapeutycznej i radzenia sobie z agresją takich dzieci. Wymienia i charakteryzuje metody i warsztat pracy oraz opisuje formy współpracy z rodzicami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-e-122 278255 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again