Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Autor
Wyczesany Janina (1937- )
(2)
Kamińska Grażyna
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Karwot Izydor (?-1999)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Matematyka
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Dziecko zdolne
(1)
Metoda ośrodków pracy
(1)
Metody nauczania
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły podstawowe specjalne
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zdolności matematyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264474, 264473 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264475 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 223824, 223823 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1985
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 179471, 179470 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej