Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Krzywicka-Blum Ewa (1933- )
(1)
Kuchmister Janusz
(1)
Szeromski Tomasz
(1)
Szpiter Marianna
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Modele
(3)
Chemia
(1)
Dźwięk
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niewidomi
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
Bibliogr. s. 98-100.
Streszczenie: Metoda przeznaczona jest dla dzieci niewidomych od urodzenia. Istotą metody jest skojarzenie ruchu dłoni niewidomego wzdłuż zakodowanej na płaskim polu operacyjnym linii z odpowiadającą przebiegowi tej linii sekwencją dźwięków. Notacja sonoryczna polega na przypisaniu każdemu punktowi, stanowiącemu element sceny, odpowiedniego dźwięku. Założenia teoretyczne: wykorzystywanie modeli w nauczaniu dzieci niewidomych, moduły w poglądach W. Szpakowskiego, K. Orffa, Z. Kodaly'a. Opis urządzenia do sonorycznego kodowania i dekodowania scen, oraz sposobu jego działania i wykorzystania w szkole. Analiza programów szkoły podstawowej z l. 1992-97 pod kątem problemów przestrzennych i możliwości stosowania metody sonorycznej w nauczaniu uczniów niewidomych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290610, 281638 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1992
Streszczenie: Publikacja poświęcona racjonalnej organizacji zróżnicowanej nauki domowej uczniów. W części teoretycznej wyjaśniono istotę, zakres,funkcję nauki domowej oraz czynniki warunkujące efektywność procesu nauki domowej. W części empirycznej w oparciu o badania dokonano analizy zadań, ich kontroli i oceny oraz sposobów zadawania w celu opracowania modelu zróżnicowanej nauki domowej. W części praktycznej pokazano sposoby różnicowania zadań domowych z j. polskiego, matematyki i środowiska społeczno-przyrodniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265585 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1982
Modele i modelowanie w nauczaniu chemii / Tomasz Szeromski. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1982 . - 119, [1] s. : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Bibliogr. s. 118-120.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 195674, 195673 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej