Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(1)
Autor
Burowska Zofia ( -2004)
(1)
Nyderek Andrzej
(1)
Podhajski Marek (1938- )
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Uchyła-Zroski Jadwiga
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Zwolińska Ewa A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Temat
Muzyka
(7)
Metody badawcze
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Komputery
(1)
Metody nauczania
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Pamięć
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia muzyki
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Zachowanie
(1)
Zainteresowania muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2007
Bibliogr. s. 136-139.
Streszczenie: Publikacja z zakresu metodologii badań muzycznych. W książce znalazły omówienie zagadnienia testów w edukacji muzycznej oraz teoretyczne podstawy konstruowania testu. W części badawczej podano ogólny opis testu, jego konstrukcję, instrukcję do badania TMUP (Test Muzycznych Umiejętności Percepcyjnych). Badaniami objęto uczniów klas trzecich szkół podstawowych w Lublinie, Elblągu i Łęczu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. XIV-A-a-15 295034 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2000
Streszczenie: Założenia i wyniki badań przeprowadzonych wśród uczniów klas ósmych szkół podstawowych i klas pierwszych LO w dużych i małych miastach i na wsiach w 6 województwach. Analiza programu "muzyki" w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i liceum. W formie tabel i ze wskazaniem procentów przedstawiono wyniki dot.: zainteresowań i upodobań muzycznych uczniów, wiedzy i umiejętności muzycznych uczniów, oczekiwań uczniów odnoszących się do szkolnej wiedzy muzycznej, postaw uczniów w stosunku do uczestnictwa w kulturze muzycznej i stosunku do muzyki poważnej (identyfikacja z zawodami wykonawcy, dyrygenta, kompozytora). Krótko omówiono wykorzystanie koncepcji muzyczno-edukacynych na przykładzie systemu Z. Kodalya. Podsumowanie i propozycja podstaw programowych edukacji muzycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281694 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1791)
Bibliografia na stronach 220-225. Indeks.
Streszczenie angielskie, niemieckie.
Streszczenie: Praca omawia: stanowiska i teorie badaczy dotyczące różnych koncepcji osobowości oraz związek tych koncepcji z kształtowaniem się psychologiczno-pedagogicznych zależności, wpływających na promuzyczne zachowania młodzieży; aktualną sytuację w dziedzinie kształcenia i wychowania muzycznego młodzieży szkół ponadpodstawowych; edukację muzyczną opartą na założeniach zintegrowanej pedagogiki muzycznej. Książka zawiera zarys koncepcji modelowej, w którym program nauczania przedmiotu "muzyka" wzbogacono o wychowanie do kultury (w regionie) i o poznanie kultury narodowej i światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278713 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1997
Bibliogr. s. 135-139.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Podobieństwa i różnice między utworem poetyckim a muzycznym, poznawanie wierszy i piosenek w szkole, psychologiczna teoria pamięci i uczenia się. Charakterystyka, wyniki i wnioski z badań własnych. Aby określić prawdopodobny wpływ muzyki na zapamiętywanie, przeprowadzono 9 eksperymentów pedagogicznych. Badaniami przeprowadzonymi w r.szk. 1991/92 objęto dzieci 6-letnie uczęszczające do przedszkoli i uczniów klas trzecich szkół podstawowych. Przedmiotem zapamiętywania w eksperymentach były wiersze dla dzieci Wandy Chotomskiej i Jana Brzechwy oraz piosenki z tekstami tych samych utworów do muzyki Mirosławy Gawryłkiewicz. Stwierdzono pozytywny wpływ muzyki na zapmiętywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276342, 276341 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 251558, 250764 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 193152 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej