Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Juszczyk-Rygałło Joanna
(1)
Kraszewski Krzysztof
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Soroka-Fedorczuk Anetta
(1)
Szpotowicz Magdalena (1968-2016)
(1)
Włoch Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczanie początkowe
(4)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Język
(1)
Języki
(1)
Muzyka
(1)
Nauczyciele techniki
(1)
Pedagogika
(1)
Technika
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(5)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2015
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy artykułach.
Tekst częściowo angielski, czeski, słowacki. Streszczenie przy pracach angielskie i polskie.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.2 WIE (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2009
Inf. o aut. s. 335-341.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Artykuły z zakresu: refleksji teoretycznej nad edukacją dziecka, społecznych problemów edukacji wczesnoszkolnej, języka i muzyki w edukacji najmłodszych, doświadczeń innych krajów (edukacja przedszkolna w Czechach, w Norwegii, w Danii; edukacja podstawowa w Słowacji). Omówiono m.in.: teoretyczne problemy polskiej pedagogiki przedszkolnej, teorię zintegrowanych zadań szkolnych, polskie szkoły poza granicami kraju, gender i wczesną edukację jako obszary poszukiwań szkoły wolnej od dyskryminacji, komunikowanie się nauczycieli z rodzicami uczniów klas początkowych, ubóstwo dzieci, ideę uczenia się we współpracy w teorii integracyjnego kształcenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych, podstawowe założenia integracji społ. dzieci niepełnosprawnych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298112 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. niem., ros., słowac. Streszcz. ang., ros.
Streszczenie: W zbiorze artykułów: pojęcie, cechy, rodzaje i przykłady kompetencji; miejsce edukacji ogólnotechnicznej i komunikacyjnej w austriackich akademiach pedagogicznych, kształcących nauczycieli klas początkowych; kształcenie i doskonalenie nauczycieli w zakresie korzystania z komputera oraz stosowanie multimediów w pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasach I-III i w przedszkolach; kompetencje nauczycieli klas młodszych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole; kształcenie studentów pedagogiki specjalnej w zakresie techniki oraz przygotowanie nauczycieli, także ze szkół specjalnych, do realizacji programu wychowania technicznego w klasach I-III; przygotowanie nauczycieli nauczania początkowego do nauczania wychowania komunnikacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280454, 280453 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej