Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(1)
Autor
Majkowska Irena
(2)
Ziemicki Sławomir
(2)
Barłóg Krystyna
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Kozioł Edward (pedagogika)
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Efektywność nauczania
(3)
Metody badawcze
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Uczenie się
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2009
Bibliogr. s. 412-422.
Streszcz. ang., niem. Spis treści także ang., niem.
Streszczenie: Praca o charakterze teoretyczno-badawczym nt. czynników warunkujących efektywność kształcenia nauczycieli w zakresie twórczości specjalistycznej. Całość opiera się na analizie teorii twórczości, jej endogennych i socjologicznych uwarunkowaniach, opisie współczesnej polskiej edukacji nauczycieli klas początkowych w obszarze twórczości pedagogicznej oraz na autorskiej koncepcji twórczości pedagogicznej (subiektywnej i obiektywnej) nauczycieli klas 1-3 szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 296814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
Bibliogr. przy ref.
Streszczenie: Dyskusja pracowników naukowych różnych ośrodków akademickich na tematy-pytania: kim powinien być nauczyciel XXI wieku? Jakimi kompetencjami ma się wyróżniać nauczyciel, aby potrafił założenia reformy oświaty w sposób konstruktywny przekładać na język praktyki? Jaki jest rzeczywisty stan kompetencji współczesnych nauczycieli?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286482, 286481 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
Bibliogr. s. 61-65, 72-75.
Streszczenie: Rola programu w edukacji wczesnoszkolnej zintegrowanej oraz potrzeba ich dostosowywania do cech psychologicznego rozwoju dziecka a także założeń reformy edukacji. Analiza efektów przedmiotowej edukacji wczesnoszkolnej. Wykaz programów kształcenia zintegrowanego. Przykłady autorskich scenariuszy zajęć zintegrowanych. Cechy dobrego programu i podręcznika oraz kryteria ich wyboru przez nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288999, 285197 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. s. 218-[228].
Streszczenie: W książce scharakteryzowano proces adaptacji zawodowej nauczycieli nauczania początkowego i jego uwarunkowania. Wyjaśniono pojęcie "adaptacja" oraz przedstawiono stan badań w zakresie adaptacji jednostek i zbiorowości do nowych warunków życia. Omówiono dydaktyczno-wychowawcze problemy pracy z dziećmi odchylonymi od normy w edukacji wczesnoszkolnej ze wskazaniem na konieczność integracji tych dzieci oraz ich rewalidację poprzez włączanie do klas w szkołach masowych i do zespołów korekcyjno-wyrównawczych. Zaprezentowano wyniki badań własnych nad: indywidualizacją pracy nauczyciela, jego oceną, stymulowaniem rozwoju uczniów oraz wytwarzaniem właściwej atmosfery w klasie. Określono zależność między stylem pracy nauczyciela a poziomem niepokoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277663, 277662 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1997
Streszczenie: W publikacji przedstawiono i poddano dyskusji przykładowe zapisy standardów osiągnięć jakich zgodnie z "Podstawami programowymi..." będzie się oczekiwać od uczniów kończących szkołę podstawową i przystępujących w danym zakresie do matury. Za punkt wyjścia przy konstruowaniu owych standardów przyjęto kompetencje, których zdobycie szkoła powinna uczniom umożliwić. Zaprezentowano propozycję opisów standardów osiągnięć w zakresie jednej lub dwóch kompetencji po etapie trzecim i piątym, na poziomie podstawowym i pełnym oraz zilustrowano je konkretnymi zadaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276691, 276690 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276693, 276692 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej