Form of Work
Artykuły
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(2)
Author
Boniecka Barbara (1948- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Eichstaedt Dorota
(1)
Ginter Joanna
(1)
Granat Anna
(1)
Hoffman Beata
(1)
Kałuzińska Emilia
(1)
Kornacka Agnieszka
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kozłowska Anita
(1)
Królikowska Anna (1965- )
(1)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(1)
Lewandowska-PająkCelina
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Sojka Agnieszka. Autor
(1)
Szendoł Magdalena
(1)
Szklarska Anna
(1)
Tulik-Hamelak Małgorzata
(1)
Walat Wojciech
(1)
Wawrzaszek Sabina
(1)
Year
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(14)
English
(1)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Subject
Reklama telewizyjna
(21)
Dzieci
(6)
Środki masowego przekazu
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Telewizja
(3)
Tematy i motywy
(3)
Edukacja medialna
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Starość
(2)
Agresywność
(1)
Audycje radiowe
(1)
Dziecko
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Metody nauczania
(1)
Męskość
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Postawy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Retoryka
(1)
Rola społeczna
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stereotyp
(1)
Stygmatyzacja społeczna
(1)
Teledysk
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł problemowy
(5)
Raport z badań
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
21 results Filter
Article
In basket
Date of publication: 2019
Wpływ reklamy komercyjnej na dziecko / Beata Hoffman (Uniwersytet Warszawski). W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. R. 59, nr 1 (2019), s. 14-27. - 2019.
Bibliografia, netografia na stronach 25-26.
Streszczenie w języku angielskim.
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Date of publication: 2016
Bibliografia na stronie 36.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 314757 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 317335 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Date of publication: 2013
Bibliografia na stronach 117-121.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307460 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Date of publication: 2013
Wskaźnik skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego / Tatiana Popadiak-Kuligowska ; Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie. W: Współczesna psychologia mediów : nowe problemy i perspektywy badawcze. s. 141-161. - 2013.
Bibliografia, netografia na stronach 160-161.
Streszczenie w języku angielskim.
No cover
No cover
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 298136 (1 egz.)
Book
In basket
Date of publication: 2008
Bibliogr. s. 202-209.
Streszczenie: Publikacja wykorzystuje metodologię językoznawstwa, psychologii i teorii komunikacji. Celem książki jest ukazanie metod i technik pozyskiwania dzieci w reklamach, a także analiza wpływów, jakie komunikaty te wywierają na postawy i sposób wartościowania dzieci w wieku przedszkolnym. Cz.1 przedstawia warunki komunikowania (ekonomiczne, społeczne, psychologiczne) w reklamach kierowanych do dzieci oraz ukazuje powody wyboru dziecka na adresata reklamy. Przedmiot 2. części stanowią problemy związane z opisem kategorii nadawcy reklamy jej adresata oraz odbiorcy. Kolejna część prezentuje specyfikę przekazów reklamowych emitowanych za pośrednictwem telewizji. Ostatnia przedstawia badania percepcji reklamy wśród dzieci pięcio- i sześcioletnich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-246 293650 PNS (1 egz.)
Book
In basket
Date of publication: 2008
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274 s. : ilustracje ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 3065)
Bibliogr. s. 258-271. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 299549 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
No cover
Book
In basket
Date of publication: 2000
Bibliografia na stronach 219-236.
Streszczenie: Młodzież jako odbiorca programów telewizyjnych: młodzieżowych komunikatów reklamowych i muzycznych teledysków, stanowiących przejaw kultury postmodernizmu. Charakterystyka: tych programów; systemu - jako ideologii podporządkowującej jednostkę; "młodzieńczego buntu". Opis psychologiczny i socjologiczny młodzieży. Historyczne ujęcie interpretowania młodości. Dorosłość i konflikt pokoleń. Analiza (na podstawie badań własnych autorki dotyczących języka, symboli, kodów, ikon, mitów) reklam telewizyjnych i teledysków oraz ich wpływu na polską młodzież. Rodzaje perswazji i odbiór tekstu perswazyjnego jako procesu komunikacji międzyludzkiej. Przykłady teledysków i filmów reklamowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-N-a-219 281274 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again