Forma i typ
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(1)
Autor
Boniecka Barbara (1948- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Ginter Joanna (filolog)
(1)
Granat Anna
(1)
Kałuzińska Emilia
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kozłowska Anita
(1)
Królikowska Anna (1965- )
(1)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(1)
Lewandowska-PająkCelina
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Sojka Agnieszka. Autor
(1)
Szendoł Magdalena
(1)
Szklarska Anna
(1)
Tulik-Hamelak Małgorzata
(1)
Walat Wojciech
(1)
Wawrzaszek Sabina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Temat
Reklama telewizyjna
(16)
Dzieci
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Tematy i motywy
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Rodzina
(2)
Starość
(2)
Telewizja
(2)
Agresywność
(1)
Audycje radiowe
(1)
Dziecko
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Męskość
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Postawy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przemoc
(1)
Reklama
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stereotyp
(1)
Stygmatyzacja społeczna
(1)
Teledysk
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(10)
Artykuł problemowy
(3)
Raport z badań
(3)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 REC (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2013
Bibliografia na stronach 117-121.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 307460 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2008
Bibliogr. s. 202-209.
Streszczenie: Publikacja wykorzystuje metodologię językoznawstwa, psychologii i teorii komunikacji. Celem książki jest ukazanie metod i technik pozyskiwania dzieci w reklamach, a także analiza wpływów, jakie komunikaty te wywierają na postawy i sposób wartościowania dzieci w wieku przedszkolnym. Cz.1 przedstawia warunki komunikowania (ekonomiczne, społeczne, psychologiczne) w reklamach kierowanych do dzieci oraz ukazuje powody wyboru dziecka na adresata reklamy. Przedmiot 2. części stanowią problemy związane z opisem kategorii nadawcy reklamy jej adresata oraz odbiorcy. Kolejna część prezentuje specyfikę przekazów reklamowych emitowanych za pośrednictwem telewizji. Ostatnia przedstawia badania percepcji reklamy wśród dzieci pięcio- i sześcioletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 RYŁ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2000
Bibliografia na stronach 219-236.
Streszczenie: Młodzież jako odbiorca programów telewizyjnych: młodzieżowych komunikatów reklamowych i muzycznych teledysków, stanowiących przejaw kultury postmodernizmu. Charakterystyka: tych programów; systemu - jako ideologii podporządkowującej jednostkę; "młodzieńczego buntu". Opis psychologiczny i socjologiczny młodzieży. Historyczne ujęcie interpretowania młodości. Dorosłość i konflikt pokoleń. Analiza (na podstawie badań własnych autorki dotyczących języka, symboli, kodów, ikon, mitów) reklam telewizyjnych i teledysków oraz ich wpływu na polską młodzież. Rodzaje perswazji i odbiór tekstu perswazyjnego jako procesu komunikacji międzyludzkiej. Przykłady teledysków i filmów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281274 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
Dziecko i reklama telewizyjna / Paweł Kossowski. - Warszawa : "Żak", 1999. - 292 s. : ilustracje kolr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 282-292.
Streszczenie: Książka omawia sposób funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dziecięcej świadomości, wyobraźni i zabawach, zakres wiedzy dorosłych - rodziców i pedagogów na ten temat. Praca przedstawia m.in.: częstotliwość korzystania z telewizji i czas poświęcony tej czynności przez dzieci; stosunek dzieci do oglądania telewizji i jej miejsce wśród innych form spędzania wolnego czasu w opinii rodziców; popularność reklam telewizyjnych wśród dzieci; sposób oglądania i postrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci; reklamy telewizyjne a dziecięce normy do kupna, czyli kilka słów o efektywności filmów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280695, 278047 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej