Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Barczak Andrzej (1946-2019)
(1)
Florek Jacek
(1)
Jakubowski Stanisław (informatyk)
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Odbiorca
Menedżerowie systemów dydaktycznych
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Studenci
(1)
Temat
Architektura informacji
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Dostępność (informatyka)
(1)
Głusi
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niedosłyszący
(1)
Niedowidzący
(1)
Niewidomi
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną
(1)
Osoby z niepełnosprawnością ruchową
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Portal edukacyjny
(1)
Portale internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci z niepełnosprawnością
(1)
Synteza mowy
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2006
Tytuł okładkowy: Zdalna edukacja.
Bibliografia na stronach 211-216.
Streszczenie: Autorzy niniejszej książki przedstawili systemy zdalnej edukacji LMS (Learning Management System) oraz LCMS (Learning Content Management System). Omówili architekturę portalu edukacyjnego, jego projektowanie i opracowanie, tworzenie materiałów dydaktycznych oraz problemy użytkowania i zarządzania. Dwa rozdziały poświęcili osobom niepełnosprawnym, w tym specjalnym technikom informatycznym dla studentów z dysfunkcją słuchu, wzroku i narządów ruchu oraz rozwiązaniom zwiększającym udział tych osób w systemach zdalnej edukacji (sprzęt komputerowy, witryny internetowe, specjalne zasoby dydaktyczne, programy nauczania i metody egzaminowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291971 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej