Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Piszczek Maria
(2)
Michalska-Balcerek Lucyna
(1)
Serafin Teresa
(1)
Włoch Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(1)
Temat
Szkolnictwo specjalne
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Edukacja włączająca
(1)
Metody nauczania
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością
(1)
Organizacja
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagodzy
(1)
Selekcja szkolna
(1)
Sickinger, Anton Joseph (1858-1930)
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2005
Bibliogr. s. 197.
Streszczenie: Zadania specjalnej trzyletniej szkoły przysposobienia do pracy (powołanej od 1 września 2004 r. dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi); wskazówki metodyczne do pracy z młodzieżą upośledzoną umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym; opisy metod pracy i scenariusze zajęć (np. z wykorzystaniem metody M. Montessori, P. Dennisona i Klanzy) w szkole przysposobienia do pracy. Funkcjonowanie szkół przysposobienia do pracy w świetle przepisów prawnych. Podstawy prawne działania zasadniczych szkół zawodowych dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym. Przykładowe scenariusze zajęć dla uczniów zawodowych szkół specjalnych (np. metodą projektów).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289089, 289088 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: W publikacji przedstawiono wizerunek osób głębiej upośledzonych umysłowo. Ukazano wspieranie rozwoju zachowań autonomicznych uczniów głębiej upośledzonych umysłowo. Omówiono m.in.: rozwój autonomii uczniów niepełnosprawnych ruchowo z upośledzeniem umysłowym, dorastanie dzieci głębiej upośledzonych umysłowo, wychowanie seksualne dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną oraz warsztaty ekspresji plastycznej i terapię kuchenną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286894, 286893 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
Streszczenie: Omówiono: konstruowanie programu edukacji uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym, obowiązki nauczyciela szkoły specjalnej, planowanie pracy w szkole życia, umiejętności nauczyciela niezbędne na początkowym etapie edukacji w szkole specjalnej, metody sprzyjające rozwojowi społecznemu dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym, wychowanie religijne uczniów głębiej upośledzonych umysłowo, wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących (wskazówki do nauczania), założenia terapii ruchem dzieci upośledzonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283915, 283914 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1986
Bibliogr. s. 78-[80], programy nauczania, wytyczne i zarządzenia s. 76-77.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 225425, 225424, 225423, 225422, 224556 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej