Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Autor
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Fadrowska-Adamczyk Stanisława
(1)
Grabowska Mirosława (1949- )
(1)
Ładyżyńska Jolanta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Temat
Biblioteka Narodowa
(1)
Demokracja
(1)
Nauczyciele
(1)
Socjalizacja polityczna
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Szkoła Podstawowa im. Stanisława Królickiego (Izabelin)
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wiedza o kulturze
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Europa
(1)
Izabelin (woj. mazowieckie, pow. Warszawa-Zachód)
(1)
Warszawa (okolice)
(1)
Wilno (Litwa ; okolice)
(1)
Gatunek
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2007
Wstęp również ang.
Streszczenie: Książka, autorstwa nauczyciela bibliotekarza, stanowi podsumowanie pracy Biblioteki szkolnej w Izabelinie jako centrum życia kulturalnego Szkoły Podstawowej, dlatego skondensowanemu opisowi form pracy kulturalno-oświatowej z uczniami szkoły macierzystej i uczniami z regionu (Mazowsze) towarzyszy dokumentacja fotograficzna i wypowiedzi uczestników tych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2005
Bibliogr. s. 155-158.
Streszczenie: Publikacja zawiera zarys rozwojowy programów nauczania, typologie, teorie programu oraz jego składniki. Zamieszcza problematykę programu szkolnego w świetle reform oświatowych w Polsce oraz wiedzę z zakresu integracji europejskiej, programów nauczania i kształcenia nauczycieli w krajach Unii Europejskiej. W części badawczej autorka stawia sobie za cel nie tylko diagnozę obecnej sytuacji, ale także próbę pomocy tym, którzy nie czują się pewnie w nowej roli kreatorów programu, w określaniu, projektowaniu i realizowaniu misji nowoczesnej szkoły. Praca ma wskazywać jak i gdzie można doskonalić pożądane umiejętności w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289923 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 289924 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
(Working Paper / Instytut Badań nad Podstawami Demokracji ; no 2)
Streszczenie: Efekt badania ewaluacyjnego programu "Demokracja. Idee i działania" opracowanego w Instytucie Badań nad Podstawami Demokracji. Napisano scenariusze 15 lekcji z wykorzystaniem brytyjskiego podręcznika kursu dla nauczycieli i polskiego opracowania "Kształcenie obywatelskie. Scenariusze lekcji" wydanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie w 1995 r. (wyd. 2 popr. i rozsz.). Program zrealizowano w klasach siódmych szkół na Ursynowie. Zaprezentowano: rozważania nt. gdzie polska młodzież uczy się demokracji, założenia i zakres treści programu, opinie uczniów o szkole i samorządzie, diagnozę stanu wiedzy młodzieży o elementach systemu demokratycznego przed rozpoczęciem kursu, ocenę programu dokonaną przez nauczycieli i uczniów, ocenę rezultatów kursu (poprzez porównanie stanu wiedzy uczniów przed i po kursie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264374 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej