Forma i typ
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(6)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Dąbek Adam
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Pieronkiewicz Barbara
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Sobańska Marta (neuropsycholog)
(1)
Walak Bogumiła
(1)
Zdziechowska-Dzierzgwa Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2023
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(6)
Temat
Zdolności matematyczne
(7)
Dziecko zdolne
(5)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Chorzy z uszkodzeniem mózgu
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Matematyka
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuropsychologia
(1)
Neurorehabilitacja
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(2)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1985
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 213202, 213201, 213200, 213199 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej