Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(8)
Autor
Hellwig Jan (1931-2000)
(5)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Jamrożek Wiesław (1954-2021)
(4)
Frąckowiak Tadeusz (1946-2011)
(3)
Dykcik Władysław (1942-2013)
(2)
Żołądź-Strzelczyk Dorota (1955- )
(2)
Aleksander Tadeusz (1938- )
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Borowska Teresa
(1)
Bromberek Benon (1928-2023)
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(1)
Dąbrowska-Bąk Maria
(1)
Gontarczyk Ewa
(1)
Konieczna-Woźniak Renata
(1)
Krauze-Sikorska Hanna
(1)
Kujawiński Jerzy (1928-2022). Postęp pedagogiczny w szkole
(1)
Kuźniak Ignacy. (1948-2023)
(1)
Michalak Renata
(1)
Misiorna Elżbieta
(1)
Modrzewski Jerzy (1946-2023)
(1)
Piorunek Magdalena
(1)
Potulicka Eugenia (1944- )
(1)
Roman Ewa
(1)
Skrzypczak Józef (1938-2008)
(1)
Sowińska Halina (1939- )
(1)
Stankiewicz Ryszard
(1)
Tokaj Astrid
(1)
Wolter Edyta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(9)
1989-2000
(9)
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Wychowanie
(7)
Szkolnictwo
(6)
Nauczyciele
(4)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Oświata
(3)
Pedagogika
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Dzieci
(2)
Historiografia polska
(2)
Kształcenie
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Patologia społeczna
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Socjalizacja
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość
(2)
Autyzm
(1)
Cele kształcenia
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dalin, Per
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Feminizm
(1)
Fullan, Michael
(1)
Gerontologia
(1)
Higiena
(1)
Historia wychowania
(1)
Historiografia niemiecka
(1)
Kobiecość
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety w nauce
(1)
Konflikt psychiczny
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Leczenie
(1)
Macierzyństwo
(1)
Mecenat
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Męskość
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pedagodzy
(1)
Polska Partia Socjalno-Demokratyczna Galicji i Śląska
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Płeć
(1)
Reforma oświaty
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzina wiejska
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Socjologia miasta
(1)
Starość
(1)
Stypendia
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Teoria nauczania
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Towarzystwo Naukowej Pomocy dla Młodzieży Męskiej Wielkopolski im. Karola Marcinkowskiego
(1)
Turystyka
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wycieczka szkolna
(1)
Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1901-2000
(13)
1989-2000
(6)
1801-1900
(5)
1301-1400
(3)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
1701-1800
(3)
1945-1989
(3)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1918-1939
(2)
1001-1100
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Galicja
(1)
Kanada
(1)
Norwegia
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(2)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Edukacja i pedagogika
(9)
Historia
(5)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 DZI (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
ISBN: 83-86142-45-6
Bibliogr. s. 163-[171].
Streszczenie: Teoretyczna analiza psychologicznych procesów rozwojowych dziecka i wynikających z nich zadań rozwojowych - w odniesieniu do rozumienia koncepcji nauczania integralnego. Założenia i charakterystyka wymiarów zintegrowanej edukacji dokonującej się na poziomie dziecka, poprzez nauczyciela, we wspólnych poczynaniach dziecka i nauczyciela, poprzez oferty edukacyjne, przez tworzenie zespołu klasowego, w środowisku życia dziecka. Typologia programów nauczania w tym omówienie typu programu zintegrowanego. Powinności nauczyciela realizującego kształcenie zintegrowane. Znaczenie interakcji społecznych oraz rodzaje struktur dydaktycznych i funkcje procesów komunikowania się w grupie klasowej. Opis metod (story-line, projektów) wyzwalających aktywność dzieci. Rozwijanie poznawczych i społecznych kompetencji dziecka w pracy z gazetką szkolną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284625, 284623 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
Streszczenie: Praca poświęcona najnowszym dziejom zawodu nauczycielskiego oraz zawodu wychowawcy. Ukazuje postulowany i rzeczywisty system kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli, zmieniające się oczekiwania i rosnące wymagania w stosunku do nauczycieli szkół powszechnych i średnich w warunkach kolejnych reform szkolnych w czasach II Rzeczypospolitej oraz dokonujących się do 2000 r. przemian w edukacji. Omawia problem zmian w roli opiekuna-wychowawcy na tle narodzin i rozwoju wychowania zakładowego i przemian w jego funkcjach oraz funkcje pracownika socjalnego w niesieniu pomocy społecznej i kształcenie tej grupy zawodowej w czasach zmian ustrojowych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284824 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.12 NAU (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2002
Bibliogr. s. 213-[224].
Streszczenie: Autor podejmuje zagadnienie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z perspektywy zmian w edukacji wynikających z reformy szkolnictwa, upowszechniania kształcenia (społeczeństwo wiedzy) i globalizacji. Analizuje rolę zajęć "poza ławką szkolną" w szeroko rozumianym wychowaniu. Omawia założenia, formy organizacyjne, cele, przykłady, wycieczek i obozów wędrownych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309757, 307731, 284622 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 DEN (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
ISBN: 83-86142-37-5
Bibliografia na stronach 253-262.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 HEL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
Bibliogr. s. 234-243.
Streszczenie: Przedstawiono tezę o konieczności doskonalenia wśród nauczycieli i uczniów świadomości wartości i celów edukacji szkolnej, umiejętności ich wyrażania i realizacji jako podstawy modernizacji i unowocześniania procesu dydaktyczno-wychowawczego. Pracę tworzy siedem dopełniających się rozdziałów, prezentujących istotę różnych aspektów uwarunkowań wartości i celów edukacji szkolnej, ich rodzajów i hierarchizacji. Intencją publikacji jest podanie czytelnikowi argumentów przemawiających na rzecz konieczności i świadomości w zakresie wartości oraz doskonalenia celów edukacyjnych jako kryteriów efektywnego wychowania i kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298871 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.014 PRO (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.014 SZK (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
ISBN: 83-86142-39-1
Bibliogr. s. 169-[180].
Streszczenie: Omówienie problemów człowieka dorosłego w obliczu starości, działalności Uniwersytetów Trzeciego Wieku, szerzenia profilaktyki gerontologicznej. Ukazanie badań dot. aktywności życiowej seniorów, ich przeobrażeń życiowych, opinii o Uniwersytetach Trzeciego Wieku wraz z opisem i analizą uzyskanych wyników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292213, 283466 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.013 KON (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2000
Bibliografia na stronach 151-[154].
Streszczenie: Przedstawiono teorie z zakresu gerontologii społ. Zasadniczym celem omawianego projektu badawczego było określenie istniejących oraz pożądanych modeli wspomagania egzystencji człowieka starszego w dzielnicy dużego miasta. Badania zrealizowano w Poznaniu w l. 1995-97 w dzielnicy Wilda. Objęto nimi 510 osób w wieku 60 do 70 lat. Przedstawiono opinie badanych nt. bilansu ich życia, wizji starości, uwarunkowań ich egzystancji oraz ofertę wsparcia jaką dają instytucje miejskie, rodzina i sąsiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 TOK (czytelnia) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2000
Bibliogr. s. 311-323.
Streszczenie: Wyzwania edukacyjne XXI wieku i wobec rozwoju cywilizacji informacyjnej. Charakterystyka procesu kształcenia wg zreformowanego systemu edukacji w Polsce oraz sugestie zmian. System wartości wychowania i etyki pedagogicznej. Pojęcie, klasyfikacja i rola wartości w edukacji. Wyniki badań wartości preferowanych przez uczniów, studentów i nauczycieli. Rola turystyki i krajoznawstwa w szkolnej edukacji młodzieży. Metody działalności krajoznawczo-turystycznej. Historyczne ujęcie rozwoju krajoznawstwa i turystyki. Krajoznawczo-turystyczne organizacje szkolne. Rodzaje, programy i przykłady wycieczek szkolnych i obozów wędrownych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281253 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.2 DEN (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
Materiały z III Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego "Pedagogika i edukacja wobec nadziei i zagrożeń współczesności" zorg. 21-23 września 1998 r.
Bibliografia przy referatach.
Streszczenie: Referaty dotyczą: sytuacji dzieci i młodzieży uwikłanych w zagrożenia ekologiczno-biologiczne, cywilizacyjno-techniczne i społ. - psychol.; samotności młodych we współczesnym świecie; skutków niedofinansowania oświaty. Podjęto problematykę agresji; wskazano na zjawiska "władzy, przemocy i tłoku" w przedszkolach; opublikowano wyniki badań o powszechności wśród dzieci i młodzieży palenia tytoniu, picia alkoholu i zażywania narkotyków. Przedstawiono dociekania teoretyczno-metodologiczne na temat młodego pokolenia jako obiektu badań naukowych i oddziaływań edukacyjnych oraz wskazano na warunki i formy służące wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży oraz zapobieganiu narastającej patologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306783, 278031, 278030 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1999
Bibliografia na stronach 211-[216].
Streszczenie: Rozważania teoretyczne prowadzące do zdefiniowania przemocy strukturalnej w wychowaniu jako zorganizowanego przez państwo formalistyczno-monopolistycznego systemu wychowania służącemu, kosztem dobra dziecka, wygodzie administracji oświatowej. W badaniach oparto się na socjologii humanistycznej F. Znanieckiego. Badania miały na celu zanalizowanie przepisów prawa oświatowego wyznaczających ramy systemu wychowawczego i realizowania się systemu w szkole poprzez postawy nauczycieli. W l. 1997-1998 badano uczniów klas I l.o. i zsz, uczniów klas VIII, nauczycieli i dyrektorów szkół podstawowych z dzielnicy Poznania - Jeżyc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292749, 279382, 279356 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Zbiór artykułów zainspirowanych obradami III Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego w Poznaniu w 1998 r. Zaprezentowane referaty dotyczą roli, celów, zadań i sposobów organizacji oświaty dorosłych w Polsce; w części pierwszej - współczesnych wyzwań edukacji ustawicznej, a w drugiej - niektórych dylematów edukacji dorosłych, jak np: problemów wychowania do starości, profilaktycznych aspektów edukacji osób starszych czy kształcenia językowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292748, 277594, 277593 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. s. 217-[220].
Streszczenie: Praca stanowi refleksję nad edukacją (w odniesieniu do teorii i praktyki) w Polsce w okresie zmiany społecznej, prowadzoną z punktu widzenia różnych nauk np. filozofii i socjologii. Dokonano też analizy "Koncepcji programu kształcenia ogólnego w polskich szkołach" w oparciu o humanizm J. Maritaina, a następnie przedstawiono założenia prakseologii dobroci w odniesieniu do nauk o wychowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276605, 276604 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. s. 114-[118].
Streszczenie: Książka ta ukazuje, że między procesami poznania i tworzenia ujmowanymi w perspektywie rozwoju, zachodzą trwałe i głębokie powiązania, uzasadnione przez integralny charakter jednostki. Jednocześnie starano się przedstawić badaną problematykę w perspektywie interdyscyplinarnej, pokazując, że wytwór dziecka stanowi szczególną kompilację w działaniu metodologicznym. Publikacja stanowi fragment dysertacji doktorskiej, która koncentruje się na analizie dziecięcego obrazu świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
ISBN: 83-86142-25-1
Streszczenie: W pracy scharakteryzowano teoretyczne i metodologiczne podstawy zachowań prozdrowotnych. Zbadano wybrane cechy osobowe i sytuacyjne studentów wpływające na ich orientację prozdrowotną. Badaniami sondażowymi objęto 750 studentów trzecich i czwartych lat poznańskiego ośrodka akademickiego. Za kryterium uznano występowanie medycznych treści w programach nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. s. 154-163.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Omówiono historię nauczania pedagogiki na uniwersytetach w Europie i w Polsce, a następnie założenia i wyniki badań realizowanych przez Zakład Pedagogiki Szkoły Wyższej UAM w r. akad. 1992/93, których przedmiotem byli studenci i absolwenci UAM studiów dziennych w zakresie nauk edukacyjnych. Badania dot.: składu młodzieży odbywającej studia edukacyjne, poziomu przygotowania i motywów wyboru studiów, trudności okresu przejścia ze szkoły średniej do wyższej, sytuacji uczelnianej badanych, hierarchii wartości badanych z uwzględnieniem wartości studiów, wartości zawodu i postulowanych zmian w studiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292747, 276585 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1998
Bibliogr. s. 193-[195].
Streszczenie: Książkę podzielono na trzy części - 1. Teoretyczną, w której omówiono wybrane kwestie pedagogiczne, związane ze współdziałaniem partnerskim w szkole; 2. Metodyczną, w której przedstawiono przykłady zajęć lekcyjno - domowych, na których preferuje się współdziałanie partnerskie; 3. Podsumuwującą, w której przypomniano uczniom i nauczycielom najważniejsze kwestie poruszone w cz. 1 i 2. Praca przedstawia: typy szkół funkcjonujących w Polsce; naukę interesującą się wychowaniem, czyli edukacją człowieka; metody i formy edukacyjne pozwalające nauczycielom kierować pracę uczniów, a jakie pozwalają im współdziałać partnersko z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298642, 278032 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1997
Streszczenie: W teoretycznej części pracy zarysowano przemiany współczesnych środowisk wiejskich, różnicowanie się problemów wychowawczych w tych środowiskach i występujące zjawiska dewiacji wychowawczej. W części będącej efektem badań realizowanych w l. 1993-1995 wśród uczniów klas VI, VII i VIII i ich rodziców dokonano podziału badanych dzieci na 4 typy osobowości społ., omówiono sposoby przezwyciężania zaburzeń uspołecznienia dzieci szkolnych w środowiskach wiejskich oraz postrzeganie przez dzieci wiejskie własnej sytuacji i środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253798, 253755 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1997
Bibliogr. s. 149-152.
Streszczenie: Kształcenie i doskonalenie naucz. ograniczono tu do form inicjowanych przez administrację szk. Monografia składa się z 8 rozdz. ułożonych wg zasady chronologiczno-rzeczowej. Omówiono kształcenie i doskonalenie kadr pedag. dla szkolnictwa rol. w kontekście edukacji naucz. w l. 1918-1939; przedst. wymagania kwalifikacyjne wobec naucz. szkół rol. w II RP; omówiono działalność: Głównej Szkoły Gospodarczej Żeńskiej w Snopkowie pod Lwowem, Wydziału Instruktorsko-Nauczycielskiego Państwowej Wyższej Szkoły Gospodarstwa Wiejskiego w Cieszynie, Sekcji Agronomii Społecznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Państwowego Seminarium dla Nauczycielek Szkół Rolniczych w Sokołówku, Wydziału Rolniczo-Leśnego Uniwersytetu Poznańskiego; dokonano próby oceny kształcenia i doskonalenia naucz. szkół rol. w II RP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275702 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej