192718
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja Językowa i Jej Zaburzenia ; 9)
Bibliogr. s. 347-361.
Streszczenie: Celem monografii jest wszechstronne przedstawienie metody stosowania fonogestów na tle innych sposobów rehabilitacji i kształcenia językowego dzieci głuchych. Cz. I zawiera przegląd najważniejszych problemów związanych z ograniczeniami i barierami utrudniającymi rozwój językowy i kształcenie dzieci z głęboko uszkodzonym słuchem. Cz. II prezentuje system fonogestów jako adaptację idei Cued Speech do języka polskiego; zawiera opis empirycznej weryfikacji tego systemu i analizę funkcji fonogestów w czynnościach językowych. Cz. III - omówienie i interpretacja wyników 7-letniego doświadczalnego stosowania fonogestów w rehabilitacji. Cz. IV - wnioski metodyczne.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271027 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 347-361.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem monografii jest wszechstronne przedstawienie metody stosowania fonogestów na tle innych sposobów rehabilitacji i kształcenia językowego dzieci głuchych. Cz. I zawiera przegląd najważniejszych problemów związanych z ograniczeniami i barierami utrudniającymi rozwój językowy i kształcenie dzieci z głęboko uszkodzonym słuchem. Cz. II prezentuje system fonogestów jako adaptację idei Cued Speech do języka polskiego; zawiera opis empirycznej weryfikacji tego systemu i analizę funkcji fonogestów w czynnościach językowych. Cz. III - omówienie i interpretacja wyników 7-letniego doświadczalnego stosowania fonogestów w rehabilitacji. Cz. IV - wnioski metodyczne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej